Monday

Happy Belated Birthday My Lovely...

 
Happy Birthday !!!!!
Semoga menjadi anak yang solehah, beriman.
Ini doa ibu untuk mu sayang...
Ya Allah engkau mudahkanlah urusan anak-anakku
Ya Allah engkau peliharalah anak-anakku dari fitnah dunia,
peliharalah mereka dari perkara-perkara buruk,
jauhkan mereka dari maksiat,
jauhkan mereka dari zina,
Ya Allah engkau jadikanlah hati hati mereka benci akan maksiat
dari awal kelahiran hingga akhir hayat
Ya Allah jadikanlah pasangan-pasangan mereka pasangan yang beriman
Ya Allah kuatkanlah ingatan anak-anakku
Ya Allah fasihkanlah lidah anak-anak ku
Ya Allah jadikanlah mereka penghafal Al-Quran
Ya Allah mudahkan urusan mereka
Ya Allah peliharalah mereka dari musibah, kecacatan
Ya Allah jadikanlah peliharalah menantuku dari awal kelahiran hingga akhir hayat.
Ya Allah kurniakanlah kebahagiaan kepada anak-anakku
Ya Allah berikanlah kasih sayang kepada anak-anakku
Ya Allah peliharalah anak-anakku dari fitnah dan kianat
Ya Allah mudahkanlah urusan dan rezeki anak-anakku
Mudahkanlah rezeki menantuku.
Amin...
 
Ini gambar yang telah diedit. Nak cover rambutnya yang kerinting tu. Ini celebrate di rumah, sebiji lagi buat kenduri di Taska nya.... Dia minta saya buat kek Hello Kitty, Tapi mana muat oven ibu sayang...
Jadi, saya minta kedai kek favorite buatkan. Ya...tak ada bentuk Hello Kitty.
 Next yearlah sayang.... jadi dia tukar kepada princess. Ini birthday girl yang pilih. Legaaaa.


Sesi Membungkus "cekelat" untuk kawan-kawan.
Saya sedar anak saya dah ada pengaruh kawan-kawan walaupun usianya baru 4 tahun.
Untuk jamuan ini pun... dia yang beriya nak buat di Taska.
Jadi, saya dan dia mula plan apa nak beli.
Hahahaha dia pandai memilih nampaknya.
Semua yang sedap dimulutnya saja dipilih.
Saya ingat nak letak muffin dan lain-lain.
Next year lah... sebab besday girl tak nak.
 
Sengaja biarkan dia dengan coklat yang banyak.
Sebab, susah saya nak benarkan dia beli coklat.
Hanya coklat tertentu dan kadang-kadang.
Untuk kesihatan gigi dan dia juga.

 
Ini saya dan anak-anak. Oh tidak.... saya edit lagi. Hahaha....  Anak-anak yang comel. I love Kids.

 Sukanya die.... Dikyam membantu dengan tekunnya.... Nanti bulan 10 turn Dikyam pula... Kek Besar. Kita buat sama-sama.
 
Next year tak tahu macam mana pula kan?
Ya Allah berikanlah happy ending untuk kami.
Amin.
 

No comments:

Post a Comment