Monday

Kulit Cantik...Beutskin + SNE

Saya kini menggunakan Beutskin dan SNE capsule. 
Untuk dapatkan kulit yang cantik. Kerana:
1- Saya tidak suka make up
2-Saya suka original look
3- Senang...jimat masa.

Jadi, saya nak sangat dapat wajah yang mulus...halusss... 
Nak cantik pun bukan senang hati kena bersih.
Luaran pun kena jaga. Nak guna produk yang berkesan 
ada perkara yang kita kena pikir:
1- Saya nak produk yang selamat
2-Saya nak yang kompem berkesan
3- Ekonomik
4- Nak produk y memang menyelesaikan masalah

Akhirnya...
Saya jumpa Beutskin atau BE. Saya laburkan duit untuk kecantikan diri.
Yang penting saya nak kulit sihat untuk:
1-Buat amalan
2-Jimat masa
3-Jaga anak banyak masa dengan anak-anak
4-Suami suka tengok muka saya yang cantik..hehehe

Antara sumber inspirasi saya untuk 
capai kulit tulus bersih dan licin...lihat gambar-gambar di bawah ni...

Cantikkan kulit dia...
No. 1....saya suka tengok ini...
Cantik Kulit dia ni... Dalam Banyak-banyak iklan, yang ni paling saya suka.
No.2... Tengok ini.... cantikkan...
Ini rasanya satu team dengan saya...

Yang ke 3.... yang ini Si Adira yang gebu

Sekarang ni...saya dah makan kotak kedua... 
mula-mula makan BE sahaja
kotak ke2 makan BE n SNE
dan lagi best...saya dah upgrade daripada user kepada stokist SNE
wa...best kan?

Jadi sapa yang nak beli boleh Pm saya laju-laju...
setakat ni sambutan offline
beli BE dan SNE mmg laju...

Sila LIKED PAGE BARU saya di >>>Aisyah Beautycare 
PM email kami di    info.aisyahbeautycare@gmail.com

Ini rupanya kalau anda tak tahu lagi...apa itu BE
ini dia....tara... 

Beutskin Essence
Harga RM220.00
Ahli RM 200.00 (akan naik harga baru mac ini)
 ini pula SNE
Harga RM 200.00
Ahli RM 180.00 (akan naik harga baru mac ini)


 

No comments:

Post a Comment