Wednesday

Beautyskin Beutskin Pengedar Mana nak beli? Berkesankah? Harga Murah? Kulit Berminyak? Berjerawat? Jeragat? Kulit Kusam?

Hi...
Entry kali ini lebih kepada bercerita tentang
BEUTSKIN satu pengorbanan duit yang berbaloi untuk masa ini.

Hanya RM220 sekotak untuk jaminan berkesan. Janji cara makan nya betul.
Insyaallah saya akan ajarkan.
Saya sampai pernah fikir nak buat laser parut jerawat yang ada di pipi ni.

Dah jumpa dengan pakar laser kulit. Tapi belum didorong oleh Allah untuk buat. Alhamdullilah. Laser belum tentu muka akan licin. Sebab cuaca panas akan menyebabkan muka berparut hitam mcm kena bakar kawasan yang laser. Lebih sesuai kepada mereka yang memang sanggup dan boleh tidak kena cahaya matahari. UV Ray tidak nampak tau...
Okay tutup cerita laser muka.

BEUTKIN ni mencerah merawat dari dalam. Kenapa kita nak cuba produk yang belum tentu sesuai dengan kulit? Baik merawat dari dalam puncanya...
Saya sudah penah untuk mencari produk yang boleh selesaikan masalah kulit berminyak, senang naik jerawat, resdung dan kulit kusam. Tidak berseri.

Ada yang perli saya bersungguh-sungguh makan BEUTSKIN ni. Insyaallah saya yakin ini bukan AUTA. Kenalan-kenalan saya yang lain berjaya selesaikan masalah kulit dengan jayanya. Dalam tempoh masa yang berbeza. Jika anda nak settel masalah kulit kena sanggup bersabar merawat ia. Sayangkan dulu kita kecil2 comel... bila remaja dewasa muka dah tak comel.

Saya punyai muka berminyak. Berjerawat. Bila makan BEUTSKIN, tak sangka kulit semakin memutih... halus dan gebu. Mana bahagian yang tiada jerawat menunjukkan kesannya. Bahagian yang masih berjerawat sedang dalam pemulihan. Merawat.
Saya perasan muka saya semakin tegang dan sihat. Kulit bagaikan bahagia dengan BEUTSKIN.

Insyaallah kulit wajahku sayang... akan ku rawat mu untuk kebahagiaan ku juga.

Sapa nak beli, dengan harga yang special!!! Boleh PM Siti 012-4009366
atau 012-4970724
Harga Special!!!!!!! Terhad ya 25 kotak sahaja. Mana boleh bagi banyak2...sbb belum mampu nak bagi banyak...


Aik? ada nak jadi Ahli? Boleh.....?
Sila PM 012-400 9366 saya akan ajar bagaimana nak buat sale Beutskin Essence.
Cara nak pasarkan pun saya akan ajar. Sharing is caring. And Win Win situation. I help u u help me. Kalau dah agen tu... boleh jugak... tak salah pun...
kita tolong sama-sama awak.

Moga-moga esok Allah mudahkan kerja saya.

Baik.... Sekian. Jgn lupa PM...019-479 0714
atau PM saya....FB http://www.facebook.com/aisyahbeautycare



 

No comments:

Post a Comment