Thursday

My New Blog...

Hi... this is my new blog. After years...i am addicted to blogging. Saya layan blog macam buku nota. My Blogging Style adalah seperti menulis buku nota, sharing everything about knowledge, tulisan saya mungkin akan dalam bahasa rojak, bahasa kampung, bahasa kedah, bahasa keyel, bahasa inggeris, campuran bahasa dan maybe kadang-kadang akan jadi formal. Selalunya ilmu agama ia akan jadi begitu...automatik. Saya akan menjaga tatabahasa supaya saya menjaga bahasa saya iaitu bahasa malaysia.

Saya seorang yang simple heart, sukakan ketenangan, sukakan komedi, sukakan pemandangan cantik, suka lihat kecantikan. Apa yang saya paling suka buat pada waktu lapang ... berkebun. I love gardening. Anak-anak saya pun suka. Tak payah risau kotorkan tangan, kaki...sebab saya guna lifebouy. Sebenarnya saya amat mementingkan proses percambahan dan pembesaran pemikiran anak-anak. Saya bimbangkan mereka pada zaman akan datang. Dugaannya amat mencabar. Insyaallah saya akan terus mengamati anak-anak, mendidik dan terus mendidik walaupun saya amat sibuk.

Saya sukakan banyak perkara ... asalkan kesannya adalah positif. I keep exercise my mind to be positive since years ago. Dan...alhamdullilah ianya bagus untuk hidup saya. Lebih tenang, lebih relax, dan lebih matang.

okay, got to go now... lunch time with family. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment