Thursday

Beauty Skin Essence a.k.a BE

Assalamualaikum wrt and hi to all
Sangat rindu semua. dan sangat sangat rindu untuk menulis blog.

Apa saya buat sekarang adalah jual Beauty Skin Essence atau nama glamournya BE. Ya...keluaran SNE. Ya.... yang Adira pakai tu.
Mulanya saya nak selesaikan masalah kulit kasar sebab bekas jerawat dan hormon tidak betul. Banyak hormon lelaki. Itu yang buat kulit saya kasar. Hehe...
Pengalaman saya, ya. Saya vote untuk BE. Memang bagus. Then saya sedia untuk jadi stokis negeri kedah. Mereka cakap boleh buat income. Mulanya memang tidak percaya. Tak reti dan tidak tahu pun macam mana. Tambah pula saya takut rugi.
Disebabkan saya nak guna BE dengan konsisten, saya niat utama nak dapat harga ahli. Kemudian ianya berkembang apabila ramai sedara mara and kawan-kawan start try.
Sangat bagus. Jadi, saya terpaksa tambah stok dan kena jadi stokis. Best lah...
Dapat cantik 1, bonus lagi... duit lagi...
Sangat bagus.

hanya 2 produk yang saya gila jual and pakai BE dan SNE Capsule. Ini memang miracle untuk buang toksin. Saya cuba dah. Berkesan. Apa tunggu lagi... book now.
Just SMS me Siti 012-497 0724 tunggu apa lagi jom beli dan rasai keyakinan diri yang cantik.

oooo.... ada hal nak buat sekarang. Walaupun saya nak story banyak lagi. Insyaallah saya update dan curi masa untuk kamu semua. I love u all and selamat petang. See you later.

No comments:

Post a Comment